K zahájení elektronické evidence tržeb si každý podnikatel musí opatřit elektronický podpis, který ho při komunikaci s MFČR jednoznačně identifikuje a zároveň zabrání osvojení si cizí identity.

Postup jak tento EET podpisový certifikát získat je zhruba následovný, máte na výběr ze dvou možností.

  1. Necháte se zastoupit a my pro vás zařídíme EET Certifikát a založíme a nastavíme váš účet ve službě Národní EET.
  2. Certifikát si pomocí datové schránky nebo osobní návštěvou Finančního úřadu zajistíte sami

Co vás čeká když zvolíte samostatné zřízení EET certifikátu

V místě svého bydliště je třeba navštívit Finanční úřad.

Po prokázání se občanským průkazem vám úředník vydá obálku s přístupovými údaji, kterou předtím spáruje s vaším IČ.

Následující den si otevřete internetové stránky daňové správy a zadáte přidělené jméno a heslo.

Přihlásíte se, a pak následuje série kroků pro stažení certifikátu: založení provozovny, žádost o certifikát. Certifikát si stačí jen stáhnout, není třeba si jej přes průvodce Windows importovat.

Návod na stažení certifikátu z webového portálu daňové správy jsme vám jako podrobný postup připravili zde: http://smseet.cz/JakziskatEETcertifikat20161020-3.pdf